Φόβοι για κλείσιμο των clubs του Βερολίνου, λόγο αύξησης των δικαιωμάτων μουσικής!!!!!


Η ισχυρή γερμανική υπηρεσία Gema, 
(όπως η Α.Ε.Π.Ι. κ.α. για την Ελλάδα)
η οποίο αντιπροσωπεύει 65.000 καλλιτέχνες,
αλλάζει τη δομή των τελών που θα επιβαρύνει
τα clubs, για παραστάσεις και ηχογραφημένη μουσική,
με την εισαγωγή ενός τέλους στην τιμή του εισιτηρίου
ανάλογα με το μέγεθος του χώρου!!!
 Ο οργανισμός εξετάζει επίσης την εισαγωγή 50% επιπλέον
χρέωση για εκδηλώσεις που διαρκούν περισσότερο από πέντε ώρες
και μια παρόμοια αύξηση και για τις επόμενες τρεις ώρες!!!
 Και δεν νομίζω να πιστεύει κανείς ότι όλα αυτά γίνονται προς
όφελος των καλλιτεχνών και των παραγωγών...

read more...

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις