Money...

Όπως έσεις έτσι και εγώ αύτες τις μέρες παρακολούθησα είδησεις και μόνο μια σκέψη ήρθε στο μυαλό μου : '' WE'RE SLAVE TO MONEY AND THEN WE DIE " Σας παραθέτω λοιπόν το tune που ''έσκασε'' στο μυαλό μου με ένα στίχο που ποτέ δεν ξεχνώ, γιατί δεν φταίνε οι κυβερνήσεις και οι άνθρωποι αυτών,αυτοί πάντα ίδιοι ηταν,έμεις φταίμε που γίναμε ένα προιόν.


J.V
(click to title for video)

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις