
Σκεφτόμουν τι λείπει από την νυχτερινή ζωή σημερα...Πάθος και δίψα για ζώη,σ'αυτά τα δύο κατέληξα.Τα όρια είναι για να τα ξεπερνάς και οι κανόνες για τις εξαιρέσεις γιατί στο τέλος απλά έχεις ξεχάσει πως να περνάς καλά.
Σας παραθέτω λοιπόν το δικό μου όνειρο για την σήμερινη διασκέδαση...J.V
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου